Zaterdag dag 8 - from mountain to Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van Nicole - WaarBenJij.nu Zaterdag dag 8 - from mountain to Krakau - Reisverslag uit Krakau, Polen van Nicole - WaarBenJij.nu

Zaterdag dag 8 - from mountain to Krakau

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

26 Juli 2014 | Polen, Krakau

Na een koortsige nacht was mijn temperatuur gezakt naar 38,1C. We hebben vandaag rustig aangedaan, ik voelde mij behoorlijk ziek. Het ontbijt heb ik overgeslagen.

Bij de balie heeft Jochem gevraagd hoe laat we moesten uitchecken. 12 uur, later dan gedacht. Zo had ik wat tijd om mij op de reis voor te bereiden. Hier zag ik erg tegen op. Ik moest bijna elk kwartier naar het toilet. Pff wat voelde ik mij ziek.

Vol goede moed vertrokken we om 11:30 uur naar het busstation (PKS). We kochten kaartjes en wachten een kwartier. De bus stond er al iets eerder. Er was gelukkig nog een tweezits vrij voor ons tegenover het toilet. Dat leek mij verstandig. In de bus dommelden we beiden weg. Ik leunde met Jochems jas onder mijn hoofd tegen het raam. De twee uur en vijftien minuten waren zo voorbij.

Vanaf het station namen we de tram (lijn 3). Bij de derde halte stapten we uit en liepen 200 meter rechtdoor naar het volgende hostel - Atlantis. Mijn lichaamstemperatuur was intussen flink gestegen naar 38,9C. Het inchecken aan de balie ging moeizaam. Het enige wat ik wou was een bed en stilte. De rest van de middag heb ik liggen bibberen onder de dekens. Jochem had noodles en soep als avond eten, ik heb het avondeten overgeslagen. 's Avonds hebben we nog wat gekaart en muziek geluisterd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 16 Sept. 2015
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 9134

Voorgaande reizen:

09 September 2017 - 20 September 2017

Duistland '17 HARZ

14 April 2017 - 17 April 2017

Citytrip Londen

23 Juli 2016 - 31 Juli 2016

Duitsland '16

05 Oktober 2015 - 15 Oktober 2015

Vakantie - La Palma

12 September 2014 - 14 September 2014

Steden trip Brugge

19 Juli 2014 - 02 Augustus 2014

Treinreis door Polen

07 Juli 2013 - 10 Juli 2013

Steden trip - Riga

29 Juli 2010 - 02 Augustus 2010

Steden trip - Parijs

Landen bezocht: